Психологія
роботи з твоїм клієнтом

дивитися курс у записі

Про курс

Тривалість: 8 занять + практика

Ключ до успіху у будь-якій професії — це не просто якісно робити свою роботу, а ще й правильно зчитувати потреби клієнта. Від фотографа до HR-спеціаліста, від маркетолога до фінансового консультанта і до кожного фахівця індустрії краси — якщо ти працюєш із людьми, тобі необхідно вміти налаштовувати контакт, викликати довіру та запобігати комунікаційним факапам.

Кожна людина унікальна та особлива. Кожен клієнт потребує уважного та чуйного відношення. Кожен клієнтський випадок – це цікавий та неповторний кейс, але ж і ти жива людина! 🤔

Успіх сумісної роботи спеціаліста з клієнтом на 90% залежить від правильно знятого запиту та вміння почути кожну нову людину по-новому та надати їй індивідуальний підхід.

На курсі «Психологія роботи з клієнтом» ви знайдете відповідь на це та інші питання:

  • Як знімати клієнтський запит

  • Як сформулювати власну ціннісну

  • пропозицію

  • Як зайняти експертну позицію

  • Як визначити свої професійні сильні боки

  • Як знайти свій індивідуальний професійний почерк

  • Як організувати продаж своїх продуктів

  • Як обрати свій власний tone of voice

  • Як комунікувати з токсичними клієнтами/замовниками

  • Як не допускати професійного вигорання

  • Як позбавится Синдрома Самозванця

  • Як подружитися з перфекціонізмом

  • Як вибудовувати довірливу комунікацію з клієнтом

  • Як вибудувати work-life balance


Клієнт приходить за вашими професійними послугами, але першою зустрічає його емоція! Давайте зробимо так, щоб ця емоція була приємною, як для клієнтів, так і для вас, як експерта, який робить цей світ краще!

Формат

Курс складається з восьми лекцій, тривалістю 1,5 години кожна, що проходять у прямих трансляціях zoom із повноцінною комунікацією з лекторкою. Після закінчення курсу до матеріалів надається ще на 3 місяці. Якщо у вас виникли запитання, коментарі або бажання написати відгук, ви завжди можете це зробити у чаті групи або безпосередньо на заняттях.

Кому підійде

Цей курс підійде фахівцям, які працюють із клієнтами та прагнуть покращити комунікацію, розвинути експертність і вибудувати комфортну взаємодію. Він буде корисним для всіх, хто хоче ефективно працювати з запитами клієнтів, уникати вигорання та створювати довірливі стосунки. Якщо ви прагнете знайти свій унікальний стиль роботи, навчитися правильно знімати запит та формувати ціннісну пропозицію – цей курс для вас!

Лекторка

Дарʼя Морган – засновниця спiльноти Feeling Space, психологиня та стилiстка з досвiдом роботи 20 рокiв.